söndag 2 maj 2010

YUMMY YUMMY


We have just been out eating pizza =) I just love when somebody else does the cooking ;-) Could eat out every day! I don't really like to cook! I do love to watch others cook and tv shows where they cook!
The weather has been kind of grey and rainy today. So I decided not to go out and cycle! Must be because of that it didn't rain... Well, I got a bit more knitted on hubbys sock =)
If it's good weather tomorrow I will go out and ride my bike =)
Yesterday we didn't do much... I was lazy and didn't do any cycling.

Kommer just hem efter att ha varit ute och äta pizza =) Det är aldrig fel! Skillt inte som när man som jag inte tycker om att laga mat! Jag tycker om att titta på matprogram på tv! Men skulle gärna se att nån annan lagade maten!
Vädret var grått idag, enligt väder rapporten skulle det regna.. men såklart bara för att jag inte for ut och cyklade så började det ju inte regna... Jag satte mig bakom motions cykeln och stickade lite på makens sockor istället =) Har klar en till socka till honom, men nu har jag börjat på en annan... inte samma som den ena som är klar :D Tyckte de lovade bra väder imorgon så då blir det nog att ta en tur med cykeln!
Gjorde inte så mycket igår, var lat och cyklade inte ens!

Inga kommentarer: