tisdag 4 maj 2010

Where to find...


my green fingers?! I know I had them last spring when I made some flower beds! But then I lost them shortly after I got it all made... Now I need to find them again so I can do them nice again! But no, can't seem to find them... Well, I have to keep looking and hoping for the best ;-) As I need to get things looking good for the party in end of May! Anybody wanna come wash some windows? Or do the garden? Or clean the house? I can be of good help telling you what to do =)
I had plans to go cycle this afternoon, but then I got a phone call so my plans changed! Well, perhaps I can go this evening instead.
Have a nice day!

Jag har tappat bort mina gröna fingrar... Jag hade dem förra våren, lyckades göra nya rabatter å sånt! Mest för att ha mindre gräsmatta att klippa! Men nu skulle jag behöva hitta dem igen... Börjar se ut som om man borde göra nåt åt dem! Fast vädret är ju inte så varmt! Var flere minus grader här i natt! Får nog leta vidare! Måste hitta "hon" som ska tvätta fönstrena, städa å fixa inför den stora dagen i slutet på Maj oxå! Var månne hon håller hus?! Nån som vill komma fixa trädgården, tvätta fönster å städa här? Jag kan bistå med goda råd ;-)
Tänkte jag skulle ha tagit en cykeltur på em. Men det kom ett telefon samtal nu på morgonen som skrinlade de planerna! Men kanske jag har tur å hinner ikväll!
Ha en skön dag!

Inga kommentarer: