lördag 8 maj 2010

Lost and not found


Yesterday was an interesting day! We where to a meeting during day about our future and it turned out very well! Much better than we thought when we went there =) So now we just have to make plans to work it all out!
In the evening we went shopping to a big shopping center around 1 h 20 min's drive from here. I found lots of things that wanted to come home with me =)
I have also got a very yummy cake from daughter for Mothers Day! Not much left of it now =) Better eat it before it's to old ;-)
Today I was out cycling in the morning. It was sooooo lovely weather. Hope it stays this way now! My brother showed up, must have known we had cake...

Gårdagen var en intressantday! Vi var på möte angående vår framtid. VIsste inte riktigt åt vilket håll det skulle gå! Men det blev bättre än vi hade hoppats på! Så nu är det bara att hoppas att allt går i lås!
På kvällen fick jag en tidig Morsdags gåva =) En shoppingtur till det stora köpcentret ca 1 tim 20 min's körning härifrån. Hittade massor med saker som ville följa med mig hem =)
Har fått en smaskig lax smörgåstårta till Mors Dag som dottern gjort =) Finns inte så mycket kvar av den nu! Måste ju äta upp den innan den blir för gammal ;-)
Idag på fm var jag ut på en lång cykeltur. Det var superhärligt väder =) Hoppas det skulle hållas så nu ett tag! Min bror dök upp när jag smaskade på tårtan...kanske han kände att det vankades tårta ;-)

New garden tools, now I just need my green fingers... Nya trädgårdsredskap, behöver bara hitta de gröna fingrarna nu... ;-)

Inga kommentarer: