fredag 21 maj 2010

Städa, städa varje fredag...


sjunger Pippi Långstrump, om jag inte minns fel... hon kunde kanske komma hjälpa mig?? Jag gillar inte att städa, men jag gillar när det är städat! Fast det brukar fort se ostädat ut! Vet inte varför... Men nu har vi examen på kommande så det är att ligga i! Har tvättat köksfönstrena men ännu har det inte regnat! Brukar som inte slå slint! Lika om man tvättar bilen!
Det har varit betydligt svalare idag å hemskt blåsigt så jag lämnade cyklandet åt sitt öde idag! Tycker det var bra när det var varmt =) Hoppas det kommer tillbaka!
Jag satte ner blommorna jag köpt igår när jag var till frissan, så nu ser det lite livligare ut i rabatten! Samt att jag har 2 krukor å 2 balkong lådor. Efter det brukar mitt trädgårds intresse svalna...

Pippi Långstocking sings a song about cleaning on friday, but I don't know how it goes in english! Anyway, I have been cleaning today, have to start as next saturday it's the exams "party" here! I don't like to clean, but I like it when it's clean! Just wish it would stay cleaned!
I also washed the kitchen windows, haven't started raining yet... always does! Same if I clean the car!
I didn't go biking today as it's alot colder today than yesterday! And very windy as well! I will go tomorrow if it's good weather =)
I planted the flowers I bought yesterday today, so now it looks abit more alive! I don't have so much plants as I'm not much for gardening!

Inga kommentarer: