söndag 23 maj 2010

Sönda, sönda...


En bild från gårdagens cykeltur! Ännu är det långt till sommaren när man ser is!
Dagarna går så fort så man hinner inte med! Ena dagen är det måndag och man tycker att man inte ska komma vidare den vecka å mitt i allt är det söndag! Blir väl en stressig vecka nu! Ska städas mera, bakas, fixa kläder å frisyrer mm mm. Men sen när lördagen festande är klart så kan man pusta ut!
Jag har lyckats dra på mig en förkylning =( Passar ju bra till helgen! Väntade nog mig en med tanke på att jag lyckas dra på alla förkylningar som går!

Here is a photo from when I where out cycling yesterday. You can see it's still ice on the sea! So summer is still far away!
Days pass by so quickly now! One day it's monday and you feel stuck on that day and next it's sunday! This coming week will be filled with cleaning, baking, finding clothes, getting hair done etc etc. But once saturdays celebrating is done we can relax =)
I have got a cold =( I was afraid I should get one as I easily get a cold and the weather has been warm and cold and it's hard to put on right clothes!

Inga kommentarer: