torsdag 27 maj 2010

Buzzador


Idag hämtade jag mitt Buzzador paket från posten =) Jag blev utvald att delta och testa tvättmedlet Surf! Så nu har jag en massa små provpaket samt en flaska med flytande tvättmedel =) Jag testade på arbetskläderna för att se om de skulle bli rena och dofta gott =) Har inte hunnit kolla resultatet ännu! Här har varit fullt hela dagen med det ena och det andra!
Jag har snart varit en Buzzador i 2 år! Det är jättekul =) Man får mail från dem om olika kampanjer som man kan delta i, det är gratis allting åt den som är med! Paket kommer med posten, bara att hämta hem och prova! Kan vara allt möjligt! En gång fick katten testa kattmat =) Sån mat han annars inte får! Så om du tycker det låter intressant är det bara att gå in på www.buzzador.com och så kan man registrera sig! Vill du så där var det står var du fick reda på detta så kan du skriva att Macarbro tipsade dig =) Det är jag det =)

I'm a Buzzador =) That means that they now and then send me a big parcel, like that on the pic, this time it was washing powder =) So now I will wash all clothes we have to see if they get clean and smell nice! I have a machine going but I've been so busy today so I haven't had time to check it out yet! I've been cleaning and cleaning!
I've been a Buzzador for almost 2 years now =) It's so easy and best of all it's all for free! You just sign in at www.buzzador.com and register yourself! Then you get different things to try out! If you register you can write that you got the tip from Macarbro. That's me =)


Inga kommentarer: