tisdag 18 maj 2010

Washing windows


have I done today! We have alot of windows and I have washed 7 of them. Now it's raining and it has been raining on 6 of them... Well, it always starts to rain when I wash windows! So anybody in need of rain, give me a call and I come wash your windows! I have also put up summer curtains, it felt like a real good work out =) Instead of the cycling I haven't had time for today!
Tomorrow the car is to be repaired, again! Hope it will be done now so it works for some years... Seems like I haven't done much else lately than ran to the dentist or with the car!
Also found out today that our grey cat Raxi is afraid of thunder, haha. He went hiding under the bed!

Idag har jag tvättat fönster! Vi har en massa fönster å jag har tvättat 7 av dem. Det regnar nu å har lyckats regna på 6 av dem! Nåväl, jag vet ju åtminstone att de har varit tvättade! Det börjar alltid regna när jag har tvättat fönstrena! Så om nån behöver regn är det bara att ringa så kommer jag å tvättar fönstrena =) Jag har oxå satt upp sommar gardinerna, vart rena work outen med tvättning å stryking! Får vara istället för cykelturen som jag inte hann med!
Imorgon ska jag med bilen till verkstaden, igen! Hoppas de får fixat den nu så den håller några år! Tycker jag inte har gjort annat den senaste tiden än varit till tandläkaren el med bilen till verkstaden!
Idag när det åskade kom vi fram till att Raxi, den gråa katten är rädd för åska, haha! Han for å gömde sig under sängen!

Inga kommentarer: