tisdag 12 juni 2012

Nice Run

Håhåjaja! Idag igen vart det full rulle! Väninnan frågade igår om jag ville komma med till en annan grannstad idag å det ville jag ju =) Där hittade jag detta söta set åt Cevin =) Det var ju bara föööör gulligt =) Sen när vi var på väg hem så ringde en å sa att hon inte kunde komma på Nice Run ikväll. Väninnan frågade om jag kunde komma om hon inte fick tag i någon annan å i ett svagt ögonblick lovade jag det =)

Så det ledde till att jag några timmar senare stod här och viftade med en massa andra damer =) Var väl en 2 500 st!

Uppvärmning inför loppet. Såg kul ut när en massa händer viftade! Sen blev det full fart å då kan man inte fota ;-)

Efteråt var det picnic =) Man fick 2 kassar fulla med mat å annat smått å gott =)

Jag var första gången på Nice Run och det var nog nice run =) Fint väder å lagom varmt var det oxå! Kommer nog att sova gott i natt =) 

Inga kommentarer: