måndag 11 juni 2012

Månda

Idag har jag traskat runt i en grannstad medans maken var på möte. Jag hade tur för de började med sommarrea så jag fyndade lite till Cevin =)  Han är så kul att köpa till när han har så små storlekar =) Det blev ett par jeans som är för stora ännu men de var så billiga =) Sen en tunn mössa som var för stor, men den sydde jag in så den passade. 2 st "dreglisar" att ha när tänderna börjar komma å så måste han ju få sockor med traktor på =) Sen var jag till 2 garnaffärer men hittade inget garn, köpte stickmarkörer å ett par 80 cm rundstickor å 2,5 mm spetsar i aluminium =) Bra att ha om man t.ex ska sticka sockor uppifrån å ner! Har inga såna, finns inte spetsar att köpa heller så därför blev det alltihopa.  

Sen parkerade jag min bil, den vinröda bredvid en precis likadan bil =) Undrar om bilar kan prata med varandra.... Det var sol å vackert ända tills jag shoppar klart när det började regna!

Inga kommentarer: