lördag 11 juni 2011

Mera värme

De senaste dagarna har det varit runt 30°  redan tidigt på dagen vilket är ovanligt här el så har jag bara dåligt minne... Nåväl, för att undvika den värsta hettan har jag varit å cyklat tidigt på morgonen. Då kan man t.o.m hitta svala ställen i skogen! Jag har kollat in lite nya rutter som omväxling till de vanliga jag brukar cykla! Denna gången kollade jag vart jag skulle så jag slapp upprepa missarna från dagen innan! Jag hittar nog ganska bra fast jag bara varit en gång där tidigare! Dock är det värre om det är typ 30 år sen som det var snudd på igår! 30 år låter så länge sen... Var ju inte så länge sen man var 30 år ;-)  

Mitt i ingenstans fann jag denna fina lilla "sjö", den lilla vita pricken om ni ser den är en mås som paddlade på i sin ensamhet i lugnet i ingenstans! Hördes knappt ett ljud där! Härligt! 

Inga kommentarer: