lördag 18 september 2010

Bulle i ugnen...



eller på jäsning... Fast det är väl lite fel att kalla det för bulle... Ska väl bli semlor i slutändan! Så medans de jäser så ska jag passa på å skriva lite här! Hinner inte med, just var det måndag å nu är det lördag igen! Med den här farten är det snart sommar igen =) Har klart med lingonen så nu har vi lingonsylt i vinter! Kan räcka till nästa vinter med! Träden har blivit så gula! Löven blåser omkring i vinden. Vore bra om det inte regnade hela tiden! Har inte blivit mycket cyklande denna vecka! Förutom när jag å väninnan var på tur =) Sen fick vi den fina idén att åka å shoppa till grannstaden på em =) Så det var en superbra dag =) Cykla å shoppa, två saker jag är bra på ;-) Sen var jag till frissan å fick lite ny färg å frisyr =) Så det har varit en bra vecka! Sen fick jag en annan ny fin sak oxå =)
Bilder på semlorna som har det varmt å mysigt samt hösten som den ser ut här nära.

Inga kommentarer: