fredag 14 maj 2010

Nice visitors!



This morning we had some really nice visitors =) I where soooo happy to see them! Haven't seen them for many years! I just hope they will show up again! I will put out more food for them! I think they are so pretty! Why is it always the male that are more colorful?
I've been out cycling alot lately =) One day I where 60 km and yesterday 70 km =) Today I where "only" 32 km! Went to say HI to mum and brother and almost made a promise to join him for "PP runt" on sunday...

Jag blev sååå glad i morse när jag såg dessa komma å hälsa på vid fågelbordet! Det är flera år sen sist! Har hört dem i skogen bakom huset men ej sett till dem! Hur kommer det sig att hanen är mycket färg grannare honan? Ska mata dem nu kanske de kommer igen! Tycker det har varit dåligt med småfåglar i vinter! Vet inte var de har varit!
Jag har cyklat ganska mycket den senaste tiden! En dag var jag 60km, igår 70km å idag "bara" 32km. Var in en svängt till mamma's å halvt lovade min bror att komma cykla "PP runt" med honom på söndag...

Inga kommentarer: