tisdag 11 maj 2010

For Mothers Day


I got some nice presents =) So I was happy =) I already have everything I need so I'm happy with everything I get =)
Today I have been to town, the car has again been in to "hopsital" =( I can get it tomorrow, but next week it has to go back to get fixed =( At the moment it's a cheap car...
Have to go after the car tomorrow and then buy some food as it's "sunday" on thursday! Hope there is something to buy...

Till Morsdag fick jag fina presenter =) Så jag var glad =) Jag har redan allt jag behöver så jag är glad åt allt jag får =)
Idag har jag igen varit med bilen till verkstaden... Nu har den ett annat fel... Så nu ska den in nästa vecka igen... suck... så för tillfället är det en ganska billig bil!
Ska till stan å hämta den imorgon, sen handla mat, om det nu finns nåt att handla! Tyckte det såg ganska tomt ut idag! Är ju söndag igen på torsdag!

A book I got. Boken jag fick.

Inga kommentarer: