tisdag 26 november 2013

Vackra dagar

 Det har varit flera dagar med sol å vackert väder nu! Men solen orkar knappt upp förrän den går ner! Å nu bor vi på skuggsidan när solen är så låg! Ser man om man kollar på bilderna!  Få se om det räcker sen till soldagar när man ska räkna dem i advent för att se hur många veckor sol det blir till sommaren... För tillfället sitter jag mest inne å tittar ut på det vackra vädret å snörvlar... host hostar gör jag oxå =( Passade barnbarnet förra veckan å han efterlämnade denna fina "present" åt "mommo"... jaa mobbo å moffa har oxå fått en släng! Hipp hipp hurra el inte! Hoppas det går om snart! Lite snö har vi fått som synes på bilderna! Det blir strax ljusare ute å mina julkänslor sätts i rullning =) Jag plockar fram lite julsaker nu som då =) Till helgen ska jag städa å plocka fram mer som lyser!

Inga kommentarer: