onsdag 24 juli 2013

O-ringen 2013 Luleå

Vi är ju här i Sverige av en orsak! Nämligen detta! O-ringen i Boden med omnejd. Vi springer i Open, dvs man får starta när man vill, passar oss bra! Här kom vi till parkeringen. Massor med bilar!  

Sen blev det att köa för bussen till tävlingscentralen. Minst 20-30 min tog det! Väldans dåligt organiserat var det hela!

ÄNTLIGEN i bussen!

Framme =) Tävlingscentralen med massa orienterare som ska ut i skogen! Vi fixade våra starter å gav oss iväg ut i skogen.

Tänkte nog att jag inte skulle ta kort när jag sprang där uppe på Storklinten, men eftersom det ändå gick så dåligt så var det ju sak samma om jag tog kort! När jag var så högt uppe ändå =) Dit nere syns tävlingscentralen! 


När man var klar med att utforska skogen så var det att försöka komma sig tillbaka till bilen! Samma sak, vänta vänta på bussen!

Sen mellanlandade vi vid Dollar Store på vägen tillbaka till Luleå.

Sen var vi än en gång å äta vid BigBoy =) Jättegott!!

Inga kommentarer: