tisdag 9 april 2013

Buzzar för Maxim =)

 Idag var jag å hämtade ut mitt Buzzador paket =) Det var fullt med Maxim's produkter samt en sportdryckflaska =) Nu ska jag testa dessa olika produkter! Det är Energy Bars, Recovery Bars, Recovery drinks, Hypotonic Sports Drink, After Training Bar å Total Hydration. De var i olika smaker oxå =) Så jag måste ju ut å träna då så jag skulle få testa nån =) Så det blev en 19,5 km cykeltur =) Första turen för i år! Gick nog bra fast det var isigt på de vägar som ligger mycket i skuggan! När jag kom hem så tog jag en Recovery Bar med Caramel Hazelnut smak, mmm. Den var god =) Drack även av en Recovery Drink med jordgubbsmak! Nästan som sommar! Känner mig pigg å energisk nu =) Kanske man borde ta ett pass till så man fick ta en till Maxim ;-)  Tycker du detta med Buzzador låter intressant så klicka dig in dit å anmäl dig så får du vara med å testa olika produkter! Alldeles gratis! Jag heter Macarbro där om nån frågar =)

Inga kommentarer: