måndag 25 juni 2012

Orientering

Förra torsdagen 21.6.-12 var vi å orientera här på denna karta. Den hade inte blivit uppdaterad på länge vilket gjorde att den inte stämde så bra... inte alls... Jag beslöt att denna gången tänker jag ta det lugnt å kör på så säkra vägval som det bara går fastän det tar längre! Klarade det rätt så bra, förutom till 2 kontroller var det inte gick för det fanns inte nåt man kunde ta fast sig på! Men jag kom runt, trots att jag hade beslutat att sluta för jag hade inte ett hum om var jag var! Men då hörde jag nån å så for jag mot ljudet å "poff" där var kontrollen! Inte första gången det händer! Sen i ett mycket tätt område var man knappt kom å trodde aldrig man skulle komma ut till andra sidan såg jag på en avbruten björk ett fågelbo med 3 grönsprickliga ägg i =) 

Inga kommentarer: