onsdag 8 februari 2012

Me happy happy

Var en sväng till grannstaden idag medans maken var på nåt möte. Jag hade några affärer som jag skulle till. Fann nästan vad jag sökte =) Sen kom jag på att jag skulle se vem som sålde Pfaff overlockar å har man en Iphone så är det ju hur lätt som helst! Bara kolla på nätet. Vilket ledde mig tillbaka till en av de affärer jag hade besökt! Sen kollade jag upp en annan sak som ledde mig till denna fina affär, nästan så man börjar dregla ;-) Där kunde man även ta en kaffe samt sitta å sticka =) Dessvärre hann jag inte sticka nån längre stund innan maken ringde å var klar.

Nu ikväll för att inte vara alltför lat, lätt hänt med mig, när jag inte slipper ut å skida pga kylan så satte jag mig bakom motionscykeln å trampade medans jag stickade å kollade på tv =)  

Inga kommentarer: