söndag 15 januari 2012

Spänningen är oooliidliggg...

Hur ska det gå nu när jag inte får veta vad som händer?? Om det blir till något el om det går åt skogen?? Finns knappast nån som kan tala om det för mig!
Idag när maken å jag var å shoppade till Ylivieska å den stora affären där så var vi å äta vid den närliggande affären. När vi satt där å åt så kom 2 välklädda herrar (yngre män om man så vill). De beställde nåt å hon i kassan blev lite röd om kinderna =) Sen satt de 2 herrarna å åt, när de skulle gå så skrev den ena på en nåt på en lapp som han gav åt henne i kassan å så gick han! När jag var på väg bort med fatet så stod hon å pratade med en annan där bakom disken å jag hörde, på finska: " Han gav mig en lapp med sitt nr på"... Men nu kommer jag ju aldrig att få veta hur det går! Ringer hon honom, om inte söker han upp henne igen, vill hon gå ut med honom... leder det till nåt mera... 
Det är som att läsa en novell å sen tappa bort slutet så man inte vet hur det går... ÅååååååÅÅÅÅÅååååååå

Inga kommentarer: