tisdag 6 september 2011

Shop till u drop

Dottern dök upp idag helt plötsligt =) Hon har semester så hon är ledig nu ett tag! Vi tog en sväng till staden på em. Jag var ut efter några höstblommor att ha ute. Så vi for en sväng till en stor trädgårds butik. Där hittade jag vad jag sökte å sen när vi gick där så hittade vi bruna påsar med blommor i. 5 € stod det på påsen å det kunde vi ju inte motstå! Speciellt inte sen vi kollat i påsarna! Det blev 3 påsar = 15€ Här på bilden syns vad som var i påsarna! 14 st blommor! Mellan 3.40-24.90€ hade de kostat per styck!! Dottern tog 4 stycken blommor, 3 stycken gav vi åt svärmor å resten tog jag =) Nu får jag nog köpa ett blombräde el nåt annat att ha blommorna på! Fast några lär väl kattern ha i golvet... Men jag är nöjd med blommorna å har svårt att komma över att de var såååååå billiga ;-) 

Inga kommentarer: