lördag 13 augusti 2011

Väntande

En dag när jag gick till postlådan så hade inte posten kommit. Men när jag tittade mot det håll den borde komma från såg jag den långt i fjärran! Så jag stod å väntade tills den kom... Det var fint väder, solen sken, blåste en aning å en massa moln som synes! Det var mörka moln oxå men de ville inte vara med på nån bild!

Molnen ovanför mig =) Kom att tänka på att nuförtiden när "alla" har mobiltelefon med kamera (oftast) så tar man en massa meningslösa bilder! Men det är ju så lätt! Sen är det bara att suga in dem i datorn å klara att använda! Sällan blir det nu att man tar vanliga foton på papper... Ska man visa foton får man ta fram mobilen! Fast det är ju enkelt oxå! Den har man ju oftast med sig!

Dit långt i fjärran var postbilen! Men den ska runt en sväng till vänster i bild innan den kommer till oss. Så det tar ett par minuter. Det växer så mycket buskar å annat i dikena nuförtiden! Var det lika förr? Har inget minne av att det skulle ha funnits så mycket buskar när man var barn... 

Inga kommentarer: