lördag 16 juli 2011

Shopping dag =)

              Var till grannstaden med dottern på lite shopping =) Hann med en massa affärer! Kul när det är rea oxå! Köpte en duk till köksbordet för 5.95€, har en likadan från tidigare men den kan man ha till vardags å den nya till lite bättre =) Sen hittade jag 2 st långärmade tröjor för 3€/st! Ingen panik om man sen inte vill ha dem! En lååååååång kjol för 5€ =) Å så hade de -30% på cykelbyxor med kjol som jag dreglat över sen i våras =) =) Så de kunde jag ju inte motstå eftersom jag även har en "springkjol". Använder kjol ganska mycket året om så jag brukar kolla in kjolar. Tröttnade på byxor när jag har problem med att hitta bekväma! Jag har en viss modell från en affär men de har inte haft den modellen nu =( Ska ha med längre ben annars tycker jag att det inte ser bra ut! Å så köpte jag en t-shirt. Det var väl allt förutom lite mat!
Smycken jag vann i en tävling =)
                 När jag var å handlade sist så hade de inte den kattmaten jag brukar köpa åt "flickorna" så jag köpte den för fullvuxna katter eftersom de snart börjar bli det. De nya sorterna verkade inte falla dem i smaken för de hade knappt rört maten! Sen om de inte gillar maten brukar de stå å krafsa å det hade de säkert gjort nu å lyckats få en strumpa över, haha. Andra morgonen hade de oxå lagt en strumpa över å tredje morgonen hade de hittat nåt annat, haha. Men sen kollade jag på lådorna å såg att jag hade en sort som var motsvarande till dem de ätit tidigare å då blev de nöjda =)

Inga kommentarer: