onsdag 25 maj 2011

Utsikt från fönstret...

Satt här idag å tittade ut genom min rena nytvättade fönster... Väntade på någon... "Jag kommer" ; hade han sagt när jag ringde... Så när jag hade klart tvättat fönstren å bytt gardiner satte jag mig å väntade, tittade på bilarna som for förbi, fåglarna som plockade mask i gräsmattan, TRO mig där finns mask i mängder!! Jag funderade över min hop med krukor å hur jag ska få dem att se ut som jag vill! Ifall ni undrar över dem, liggandes där på gräset... Två styckna är satta på armeringsjärns pinne, såg i en tidning förra året, men mitt minne... Nåväl, meningen är att det ska vara ett par krukor, blommor i å sen ska de staplas på varandra, lite snett... Men blommor saknas ännu, måste fixa det å en massa annat när jag ska till stan i morgon... borde väl skriva minneslapp...


Och så är jag ju en Buzzador =)

Inga kommentarer: