onsdag 6 april 2011

Oukej...

Jag fick ett fint paket på posten en dag =) Det innehöll servetter å 3 st ljus =) Det var av min brevis i Sverige! Garnet har jag köpt själv, det hade så fina vårfärger å matchade med servetterna å ljusen =) 
Ikväll var jag på en joggingtur, hade musik i öronen så det gick lätt =) Det har varit grått å mulet hela dagen å regnat mellan varven. Men ikväll tittade solen fram så då blev det att ta en tur! Lagom tills jag nästan var hem så började det regna lite! 


I got a nice gift from my penpal the other day =) I bought the yarn myself. I like the colors, they are like spring! 
Tonight I where out jogging as it has been grey and raining due day! Now the sun came out! I where listening to music while jogging. When I was almost home it started raining! 

Inga kommentarer: