onsdag 18 augusti 2010

Mina (o)vänner...



För tillfället tillbringar jag ganska mycket tid i ett annat rum i huset... Ingen dator där inte om man inte räknar med Iphonen som ständigt är närvarande! Annars så kommer en bild på mina (o)vänner här. Den ena är mera vän än den andra! Den fungerar åtminstone! Det gör den andra oxå...tror jag...bara jag skulle få trådarna dit de ska! Jag måste byta färg å det är inte lätt! Skillt inte den ena tråden som går en massa olika väger å stört omöjlig att få dit! Det tog en cykeltur en dag innan jag kom ihåg hur man skulle göra! Länge sen jag använt den maskinen! Så jag skulle trä om den då, men nu fungerar tydligen inte den mekanismen mera... För lång tid mellan gångerna? Så jag kom fram till att den får vara! Jag använder min vän Bernina då! Hon är alltid med på noterna! Ännu mer sen hon fick lite olja på rätta ställen! Så nu är det bara att fundera ut hur man ska få sytt alla de nya överdragena till kuddarna mm som hör till soffan! Vore ju bra om de var lika å inte en mängd olika! Tog en cykeltur det oxå att klura ut! Tar väl några till cykelturer innan jag är klar! Man tänker så bra när man cyklar!
Fast idag blåser det så jag inte har lust att cykla! Men vi tar det imorgon då istället!

Inga kommentarer: