fredag 2 juli 2010

Städa, det är ju freda...


Jag är inte så förtjust i att städa... gillar dock när det är städat! Bara det hölls!! Men när jag väl kommer igång så kan jag vara effektiv som synden ;-) Bara jag inte blir distraherad av nåt... Datorn, måste ju kolla vad alla andra håller på med, nyfiken som jag är ;-) Titta ut på bilarna som far förbi, ev om man ser nån som är ut å motionerar... el se på tv el annars sitta å dagdrömma en stund... Finns många saker som kan distrahera mig! Men nu har jag tankat min kropp med mat å kaffe så nu blir det att ta itu med städandet igen! Kanske, kanske blir man klar oxå! Ha en skön fredag! Simma lugnt ;-)

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Jag har ett motto som är "varför göra idag det man kan göra imorgon"...det gäller även städning ;D
Ha det gött i solen!

Carola sa...

det är ett bra motto! ett annat är; varför skjuta upp till imorgon vad man kan ha glädje av idag :D ha det gött du med!