fredag 16 juli 2010

Cykla jorden runt...



Åtminstone försöker jag cykla en bit varje dag =) I måndags var jag med min väninna till grannstaden cyklandes =) Hon ville gärna cykla " 7 broars väg" men hittade ingen som var intresserad! Men jag hade inget emot att cykla dit å hem igen. Det är vacker väg! Jag var den förra sommaren med min bror, men då startade vi från hans så det blev ca 20km kortare än att starta härifrån!
Vi startade kl 8 på morgonen, det var så regnet hängde i luften och det kom några droppor. Men inget mer! Sen hade vi bra medvind hela vägen=) Men man visste ju vad som väntade på hemvägen! Motvind! När vi kom fram for vi å äta panini =) Mums! Sen när vi var redo vände vi hemåt igen! Ingen brådska. Stannade för glass en gång å sen tog vi en paus till =) Hem kom vi å hade cyklat över 110km =) Får fundera ut nåt annat mål till nästa sommar =) Trevligt var det!
Jag har varit å cykla lite till under veckan å sett ett som annat! En orm! Den ville inte vara med på bild... Sen har änderna växt! Kommer aldrig ihåg att ta med lite gott till dem! Sen hittade jag nya cykelskor(första riktiga cykelskor, på rea!) när vi var på en liten semester tripp förra helgen =)

Inga kommentarer: