tisdag 22 juni 2010

Gardening


Today I've done some gardening! Yesterday when I went to town with daughter I found some nice small bushes that where only 2 € each! So I bought 2 of them =) I have a plan to put alot of plants, tree and bushes in the lawn so I don't have to cut so much of it! So I do a few now and then! Hubby helped as well yesterday when he came home from a meeting and had 11 plants with him! He had been to a place where the grow plants. It where some spruces, pines and some that looked more dead than alive! I have no idea what they are! We plant them today so now we have to wait and see if they grow!
Yesterday I also where out cycling =) I went 100 km's! I had plans to it already last year but I didn't get around to it! But now I have done it! It wasn't that hard and today I haven't had any feelings of it! I where out on a short ride today, only 32 km's. If the weather is fine I will go tomorrow as well. I really hope it will get warmer soon!

Jag har ägnat mig åt lite trädgårds arbete idag! Var till stan med dottern igår å hittad 2 Tuja (?) plantor för 2 € St! Kunde ju inte motstå det! Jag har som plan att sätta så många plantor, träd å buskar i gräsmattan för att minska på mängden gräsmatta att klippa ;-) Så nu som då sätter jag ner nåt! Nu ska jag bara hacka bort mossa runt plantorna å sätta dit bark så det blir ännu mindre gräsmatta! Maken hjälpte till med lite växtlighet oxå! Han var på möte till Plantskolan i Dagsmark igår å kom hem med en påse med träd i! Det var 8 olika granar å tallar å 4 halv döda pinnar! Har ingen som helst aning om vad de kommer att bli till om de alls lever! Men jag antar att de gör det sen de kom från plantskolan! Nåväl, vi påtade ner dem idag så nu är det att vänta å se!
Igår var jag på en 100 km's cykeltur! Hade planer på att göra en redan förra sommaren men det blidde inte av! Så nu gjorde jag slag i saken! Det gick bra, förutom motvinden! Men det var bara att ta det lungt! Var på en kort runda idag, 32km. Ska ta en tur imorgon med om det är bra väder =)

Inga kommentarer: