lördag 27 april 2013

Veckans händelser

 Tänkte skriva "Veckans träning" som rubrik, men det var väl att ta i! Sååå mycket tränar jag nu inte! Men i måndags inledde vi ju orienteringssäsongen, karta från det finns nog oxå. Tisdagen gjorde jag inte så mycket, väntar fortfarande på att få diskmaskinen fixad! Ska ringa å gnälla på måndag! Onsdagen blev det en en 6,4 km's joggingtur för vi skulle på ett möte å det skulle ta hela e.m. å kvällen var det ett längre pass i svinhuset å efter det känner man inte för att motionera! Men hittade akvariet där vi åt på onsdagen =) Torsdagen hamnade bilen till verkstaden för den var gnälligare än vanligt å där är den ännu så nu har jag ingen bil... Maken tyckte vi skulle orientera även på torsdagen så här är kartan därifrån! Fredagen blev det en 7,2 km's joggingtur efter att ha misslyckats med att övertyga mig själv om att jag inte vill träna idag =) Idag på f.m. kom dottern å barnbarnet å hälsade på =) Inte sett dem sen mitten på förra veckan fast de bara bor 2,5 km bort! Nu ikväll har jag varit på en 8,4 km's joggingtur med maken =) Få se vad det blir imorgon! Beror väl på vädret! Skulle gärna se det skulle bli varmare så man slapp klä på sig alla kläder man har + lite till!

Inga kommentarer: