torsdag 11 april 2013

Keep on jogging...

Eftersom jag testar Maxim's produkter nu så blir det mycket om dem å bild på det! Idag blev det lite som jag planerade =) Inte alla dar det händer! Var å handlade på f.m. så när jag kom hem tog jag en Energy Bar, sen åt jag lunch. Funderade över tillvaron en lagom lång stund å sen snörde jag på min länkskorna, tog Maxim sportflaskan å blandade av Hypotonic Sports Drink. Sen bar det av! Stod att man skulle dricka med 15-20 min's intervaller, men det blev nog längre än så till första gång! Jag joggade 10 km å på det drack jag 3 ggr. Ca 2-2,5 dl totalt. Smaken var uppfriskande. När jag kollade min tid så hade jag 10 min bättre än förra gången =) Berodde säkert på sportdrycken =) Efteråt tog jag en Recovery Bar =)  Här finns mera att läsa om MAXIM PRODUKTER

Inga kommentarer: