tisdag 5 mars 2013

"Skit på dej!"

Grrrrr, skulle jag inte vara så väluppfostrad skulle jag skriva en massa fula saker som jag skulle ha lust att säga åt hon som ringde nyss med ett telnr som började på 02 36....! Såg att det nr hade ringt tidigare när jag var ute å nu ringde de igen. Övervägde nog att inte svara, det kommer jag att göra nästa gång! Hon tog sats å började rabbla en ramsa på finska. -Jag pratar bara svenska sa jag. Tuut tuut sa det då! ALLTSÅ kan de åtminstone säga Kiitos Hei?! Tycker det är oförskämt att bara slänga på luren då! Borde ringa upp å säga nåt "fint" till dem! Men som sagt är jag för väluppfostrad för det! (Tyvärr)

1 kommentar:

Carola sa...

Jo, tycker nog man kan be om ursäkt å inte bara slänga på luren! Idag ringde en annan, hon sa "Voi apua" hehe sen Kiitos Hei.