måndag 11 mars 2013

Monday

Ja, det kan man undra! Den försvann i en blink! Kanske för att jag idrottade så hårt ;-) Fast på lördagen var jag å skidade 10 km =) Det var på gränsen till att vara för kallt för mig! Men det var ju så fint väder! Fast på söndagen så blev det nog mest soffidrottande! Det var ju vanlig skidåkning både dam å herr å sen skulle vi skjuta å träffa nya vänner ;-) Så dit for den dagen! Men idag har jag varit aktiv! På f.m. var jag på trevligt stickcafé till stan =) Sen på e.m. var jag å skidade med väninnan i det fina vädret, sol, blå himmel å inte så farligt kallt. Grannen hade varit vänlig nog att dra upp skidspåret igen så nu ska vi skida =) Om det inte kommer snö nu igen så det försvinner... Imorgon kväll är det igen stickcafé på kvällen i Munsala =) Är stickcafé veckan denna vecka =) Sen blir det igen uppehåll en vecka.

Inga kommentarer: