lördag 23 februari 2013

Shop til u drop

Igår skulle maken å sonen å titta på en massa maskiner. Jag har inget emot att titta på maskiner å äta grillad korv =) MEN om det finns ett stort shoppingcenter i närheten är jag nog hellre där =) Så jag fick gå här några timmar =) Hade gott om tid att titta på allt, trots det glömde jag ju att jag skulle ha ny valla åt skidorna! Men det finns väl i stan. Jag var ut å skida idag men det var nog snudd på viljornas kamp för skidorna var såååååå bakhala! Å då var jag ändå å vallade om dem! Men vädret var lite sådär oxå. Sen blev jag sur på de som kör snöscoter å MÅSTE köra sönder spåret trots att det finns hur mycket rum som helst bredvid! Ser de inte att det går ett skidspår där ska de antingen sluta köra el skaffa glasögon!  Kan inte vara så svårt att styra 1m till sidan där andra kört!  

Inga kommentarer: