lördag 19 januari 2013

Vogue

I fredags damp det ner ett stort kuvert i postlådan från USA inhållade dessa mönster =) Jag halkade in på Vogue sida i misstag när jag surfade runt på nätet. Hittade dessa mönster, kom fram till att det fanns ett ställe i södra Finland varifrån man kunde beställa dem. Frågade vad det skulle bli att kosta mm. En annan dag när jag surfade runt där bland mönstren så hade de dem mycket billigare! Kollade med dem i södra Finland, men nej, de hade samma pris som vanligt = inte billigare! Kollade vad det skulle bli för mig att beställa dem, men "hej" det skulle bli lika mycket till i "shipping" som mönstren kostade! Så jag funderade och kom på att jag har ju flera vänner i USA, så jag frågade av en om hon kunde beställa dem till mig så kan jag betala åt henne! Det gick bra för henne, pengar ville hon inte ha men gärna nån souvenir från Finland! Så nu ska jag post lite ett som annat till henne som TACK för att hon beställde mönstren till mig =) Å så nästa vecka ska jag sy mig en ny kjol =) Om den blir bra kanske den t.o.m kommer upp på bild! 

Inga kommentarer: