måndag 31 december 2012

2012

 Alla verkar köra summering över det gågna året, so here we go! Blogger vill inte köra bilderna som jag vill så därav röran! 
Januari var tydligen kall eftersom Zeezee har frost i morrhåren =) Jag stickade en massa små grejor =)
Vi var till Aulanko, hade skönt och hittade passande tyg =)

 "Liten" kom och jag å maken fick nya titlar! Mormor och Morfar =) Dop blev det i bykyrkan.
 Det blev en massa skidande och stickande.



 Sommaren var inget vidare varm. Roade mig med att hacka sönder gräsmattan...

 Vi sprang runt i skogen å letade. Gick på många å långa promenader med dottern å barnbarnet =) Ännu flera sen de flyttad så nära =)  Fick mera kattungar =) Hittade nya hem till dem oxå! Sen försvann Bettan =(

 Åt glass å tittade på fina kvällar.
 Lyckades skada vänster ben rejält 3 ggr under året!



 Aulanko igen ett varv =)












 Snön kom, Bruno spanar in ätbart. Jag stickar julkulor å vi firar barnbarnets första julafton =) På det stora hela har det varit ett bra å synnerligen omväxlande år!

Inga kommentarer: