lördag 13 oktober 2012

Zeezee

Zeezee blev ju "fixad" igår så det inte ska bli mera kattungar. Hon var lite groggy när hon kom hem, veterinären sa hon skulle vara lugn hela kvällen... Jovisst, hann knappt in å ta upp burdörren förrän Zeezee skulle ut därifrån! Stängde in henne i "kattrummet" å tänkte att hon kanske håller sig lugn om hon får vara ifred! Gick en stund så började det krafsa på dörren! Jag gick dit å då skulle hon därifrån! Gav henne mat som hon slukade, hon hade även varit på lådan å uträttat sina behov. Sen när vi skulle gå å sova så hade vi öppnat dörren för hon krafsade bara på den ändå! Men istället för att höra på krafsande fick man höra Zeezee som försökte hitta sina bebisar! Gick ju väldans bra att sova till det! Vet inte vad klockan var när jag gick upp på toa, Zeezee kom med mig å började spinna åt mig! Sen kom hon med mig i sängen å låg där å spann! Skulle bli kliad hela tiden! Kliade jag inte henne så puffade hon till min hand! Nå, det var nu i alla fall bättre än pipandet! Till slut somnade jag å Zeezee var tyst! Tänkte nog hon skulle måsta vara inne idag men hon verkar inte ha några men av vare sig ingreppet el bedövningen så hon är nog ut! Är en stund å så in å så ut igen å så in å .... ja, ni kan gissa er till resten! 

Inga kommentarer: