söndag 7 oktober 2012

Lördagen

Eftersom vädret envisas med att vara dåligt så drog jag å maken iväg till Seinäjoki på Hantverksutställning Där fanns en som snickrade på en häst.

Mössor i olika former, färger å modeller.

Garn, garn, garn... Kom på att jag inte tagit kort på mitt jätttteeestora nystan! Får komma med en annan gång!

Sen en häftig lastbil, va nu den hade där att göra...

Lite svårt att ta bild på den för det var en massa lampor i taket som lyste å en massa folk.

Mmmm engelsk lakrits på band =) Kanske lite svårsmält ;-)

Nåt för barnbarnet?!

Stickade julgranskulor =) Påpekade åt min man att det är två Norrmän som hittat på det, han sa att han nu inte tänker sticka såna, hehe.

2 kommentarer:

Renée sa...

Nu blev jag avundsjuk, jag hade handlat som attan!

Carola sa...

hehe, men då det inte var nåt garn som ropade efter mig ;-) förutom det stora då!