fredag 5 oktober 2012

I can see U!

Kattungarna bor i ett eget rum... De har 2 klös/klätterställningar, lådan å en kontorsstol att leka med =) Det är dotterns rum men sen hon flyttade hemifrån för 2 år sen har det varit tomt! Det var väl inte riktigt sant... Men oftast har det varit tomt, så det har fått vara kattrum. Denna gång satte jag skydd framför dörren så de inte ska slippa å rusa runt i hela huset! Nog för de är gulliga men små olyckor händer så lätt! De har även en tendens att tugga på kablar... Dessutom har vi 2 andra katter oxå, inte för att jag tror att de skulle göra nåt åt dem, men man vet aldrig! Jag brukar vara å hälsa på kattungarna titt som tätt å då har jag en hushållspall med mig på insidan å en stol på utsidan. För att slippa dit å därifrån. Om ni kollar på bilden å tittar i dörröppningen ser ni ett svart huvud, det är Bettan som sitter å tittar in på vad som händer =) Såg så roligt ut =) "Storasyster ser er" hehe

Inga kommentarer: