torsdag 20 september 2012

Stick å brinn...

Stick och brinn sa de en gång i en serie =) Sen var det nåt mera oxå men det ids jag inte skriva ut ;-) Hur som haver så kom detta med posten en dag =) Nya stickor å billigt! Det som skriftar i rosa är akryl strumpstickor, de slumpades bort så de tyckte jag kunde komma hem till mig istället! Sen så sålde de även billigare det i mitten som är en provförpackning! Det är 3 olika sortes stickspetsar; metall, akryl å trä samt 2 kablar. Bara kablarna är lika dyra som hela förpackningen var! Så det var rena vinsten ;-) Nu ska jag väl kanske ha så jag klarar mig ;-)

2 kommentarer:

Renée sa...

Var köpte du dom? JAG VILL OXÅ HA!!! (Skojar bara) Jag är galen i Addis stickor, tycker dom är så sköna att sticka med.

Carola sa...

Hehe, jag gillar dessa KnitPro's. De är köpta från LankaKamari, finsk affär. 20€ för allt! (ca 170 Skr)