söndag 23 september 2012

Buzzadorkampanj

Idag blev det att bjuda på Kinuskibakelser =) Väntade besök på em så det passade bra! Så behändigt att ha dessa i frysen å sen bara ta fram å bjuda på goda bakelser! Gästerna uppskattade de goda bakelserna å jag är säker på att man kommer att hitta dem snart i deras frys! 

En annan dag var det oxå besök på gång å då hade jag dessa chokladbakelser att bjuda på! Även då var gästerna nöjda med vad jag hade att bjuda på =) Imorgon ska jag på stickcafé å jag frågade av värdinnan där om jag kunde få bjuda på blåbärsbullarna då och det gick bra! Så det får de glada stickerskorna pröva på imorgon!
Det är så kul att vara BUZZADOR och få chansen att testa nya produkter alldeles gratis! Vill DU oxå bli en buzzador så gå in på sidan å fyll i dina uppgifter! Frågar de vem som tipsade dig så heter jag Macarbo där =) 

Inga kommentarer: