torsdag 9 augusti 2012

=(

Aj aj =( Det hände en olycka när jag var och orienterade ikväll! Just när jag var på väg över ett dike så gav det efter och jag fastnade med benet som ett skruvstäd i hålet! När jag tittade efter så var det cementringarna som är i diket som hade fått ett stort mellanrum mellan sig och dit hade mitt ben åkt ner! Då jag fick upp benet så rann det en massa blod längs benet! Jag försökte kolla om det var djupt el vad med det rann blod hela tiden så jag såg inget! Tur nog så bröt jag inte benet! Men nu är det svullet å har ett långt sår! Det är nog en 7-8 cm långt, börjar strax under knäet å far neråt, benet är upplyft på bilden. Så nu är det att vila det å hoppas det blir bra snart! Jag var inte så långt från målet fast jag hade 4 kontroller kvar så jag avbröt! Visst ju inte hur skadat benet var å när jag var nära mål så var det lika bra! Om inte om vore...

Inga kommentarer: