tisdag 24 juli 2012

Kattungarna

Idag när jag kom hem efter ha varit ut å gå med dottern <3 å lilla C <3 så kom Zeezee ur vårt sovrum å såg lagom skyldig ut... Jag gick å titta i lådan å där fanns 2 av 5 kattungar! 3 st hade hon gömt... så det blev att leka kurragömma el hitta kattungarna. Gissade att hon hade gömt dem i vår garderob, men var! Tur nog hörde jag att en av dem pep så jag hittade dem =) Men hon verkade inte nöjd med att jag la dem i lådan tillbaka utan hon kom med en nu som då, men då jag hade stängt dörren till garderoben, den går inte " i lås" så hon kan peta upp den om man inte sätter nåt emot, så bar hon dem tillslut tillbaka å lade dem i ett hörn på en kudde där. Jag fick söka en större låda åt henne eftersom en ramlde ner från kudden å slapp inte upp själv! Så hoppeligen är hon nöjd med sitt nya ställe nu å hålls där å inte bär runt de små ungarna!




2 kommentarer:

Renée sa...

Vilken tur ni hittade dom!

Carola sa...

Jooo =) Nu hålls hon med dem i den nya lådan =)