söndag 11 september 2011

Vackra höstdag

På väg mot nya mål... Kan ej skriva okända eftersom jag kan de flesta vägarna runt omkring! Denna vy av ån passerar jag många gånger.

Lingonen börjar bli klara. Fast jag har tillräckligt i frysen.

Dessutom gillar jag ej älgflugorna! Fast å andra sidan växer ju dessa fast i vägen så man behöver inte ens stiga ur bilen om man inte vill! Bara öppna dörren å plocka! Kan förvisso få en del oönskade saker med...

Fam. Swan hade hittat en egen sjö! De såg mig å simmade in i en vik till vänster mitt i bilden. Men fina var de!

Flugsvamparna ser skojiga ut när de kommer upp =) Bulliga å söta =)

Solrosor är vackra! Dessa hittade när jag tog en tur efter en liten väg som tog slut... När jag vände såg jag mitt i allt dessa! Det var som två jordhopar å där stod nog minst 100 solrosor! Hur de kommit dit är en gåta! Ingen bor där å knappast har nån sått dem!

Hösten börjar nog komma när löven börjar skifta i vackra färger! Det var en mycket vacker dag! Sol å varmt =) Me like!

Inga kommentarer: